#3212
Cumparaturi2
Se apropie Crăciunul. Gigel a văzut la magazin trei jucării care îi plac: cel mai mult îi place o dronă, care costă d
lei, apoi îi place un robot care costă r
lei, apoi o mașină care costă m
lei, d > r > m
. De Crăciun Gigel merge la colindat la rude și va primi de la acestea S
lei. Aflați ce jucărie va cumpăra Gigel cu banii câștigați: drona, robotul, masina sau niciuna dintre ele!
Problema | Cumparaturi2 | Operații I/O |
![]() |
---|---|---|---|
Limita timp | 0.1 secunde | Limita memorie |
Total: 64 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #58540185 | Utilizator | |
Fișier | cumparaturi2.cpp | Dimensiune | 732 B |
Data încărcării | 16 Iunie 2025, 09:05 | Scor / rezultat | Eroare de compilare |
cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program Se apropie Crăciunul. Gigel a văzut la magazin trei jucării care îi plac: cel mai mult îi place o dronă, care costă d lei, apoi îi place un robot care costă r lei, apoi o mașină care costă m lei, d > r > m. De Crăciun Gigel merge la colindat la rude și va primi de la acestea S lei. Aflați ce jucărie va cumpăra Gigel cu banii câștigați: drona, robotul, masina sau niciuna dintre ele! ^ cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\303' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\256' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\303' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\256' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\303' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\256' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\310' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\310' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\310' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\233' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\303' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\242' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\310' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\310' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: stray '\233' in program cumparaturi2.cpp:4:1: error: stray '\310' in program Programul citește de la tastatură numerele naturale S d r m. ^ cumparaturi2.cpp:4:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:4:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:4:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:6:1: error: stray '\310' in program Date de ieșire ^ cumparaturi2.cpp:6:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:7:1: error: stray '\310' in program Programul afișează pe ecran textul drona, robot, masina sau nimic. ^ cumparaturi2.cpp:7:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:7:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:7:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:9:1: error: stray '\310' in program Restricții și precizări ^ cumparaturi2.cpp:9:1: error: stray '\233' in program cumparaturi2.cpp:9:1: error: stray '\310' in program cumparaturi2.cpp:9:1: error: stray '\231' in program cumparaturi2.cpp:9:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:9:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:10:1: error: stray '\342' in program 1 ≤ S , d , r , m ≤ 1.000.000.000 ^ cumparaturi2.cpp:10:1: error: stray '\211' in program cumparaturi2.cpp:10:1: error: stray '\244' in program cumparaturi2.cpp:10:1: error: stray '\342' in program cumparaturi2.cpp:10:1: error: stray '\211' in program cumparaturi2.cpp:10:1: error: stray '\244' in program cumparaturi2.cpp:10:25: error: too many decimal points in number 1 ≤ S , d , r , m ≤ 1.000.000.000 ^ cumparaturi2.cpp:12:1: error: stray '\303' in program Gigel va alege cel mult un obiect, cel mai scump pe care îl poate cumpăr ^ cumparaturi2.cpp:12:1: error: stray '\256' in program cumparaturi2.cpp:12:1: error: stray '\304' in program cumparaturi2.cpp:12:1: error: stray '\203' in program cumparaturi2.cpp:1:1: error: 'Se' does not name a type Se apropie Crăciunul. Gigel a văzut la magazin trei jucării care îi plac: cel mai mult îi place o dronă, care costă d lei, apoi îi place un robot care costă r lei, apoi o mașină care costă m lei, d > r > m. De Crăciun Gigel merge la colindat la rude și va primi de la acestea S lei. Aflați ce jucărie va cumpăra Gigel cu banii câștigați: drona, robotul, masina sau niciuna dintre ele! ^
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema Cumparaturi2 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.