Detalii evaluare #57915622

Rezumat problemă

#4836 joc16

Pentru a îmbunătăţi aptitudinile logico-matematice ale elevilor săi, profesorul Vasile a implementat un joc. Pe ecranul principal al jocului se afişează un şir de N scaune, numerotate de la stânga spre dreapta începând cu 1, pe fiecare scaun fiind așezat câte un copil. Fiecare copil poartă un tricou pe care este scris, de asemenea, câte un număr de la 1 la N. Numerele de pe tricouri sunt distincte și sunt scrise pe spate, deci nu sunt vizibile. Scopul jocului este de a descoperi numărul scris pe tricoul fiecărui copil. Pentru aceasta, pe ecran mai este afişat un triunghi de numere T, care ne dă informaţii ajutătoare. Triunghiul arată ca o matrice în care liniile sunt numerotate de sus în jos de la 1 la N, iar coloanele de la stânga la dreapta de la 1 la N. Numărul scris în triunghi pe linia i şi coloana j (1 ≤ i ≤ j ≤ n) reprezintă numărul scaunului pe care stă copilul având cel mai mic număr pe tricou dintre toţi copiii situaţi pe scaune cu numere cuprinse între i şi j (inclusiv i şi j). Observaţi că poziţiile din triunghi de pe linia i şi coloana j cu 1 ≤ j < i ≤ N nu sunt completate. Cunoscând numărul de copii şi triunghiul de numere:
1. determinați o soluţie posibilă; dacă există mai multe soluţii posibile se va afişa cea mai mică din punctul de vedere lexicografic;
2. determinați numărul de soluţii posibile.

Detalii

Problema joc16 Operații I/O joc.in/joc.out
Limita timp 0.15 secunde Limita memorie Total: 8 MB / Stivă 4 MB
Id soluție #57915622 Utilizator Raileanu Alexandru (AlexandruR2008)
Fișier joc16.cpp Dimensiune 1.85 KB
Data încărcării 30 Aprilie 2025, 16:51 Scor / rezultat 22 puncte

Evaluare


Mesaj compilare


Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0 secunde OK. 3 3
2 0 secunde OK. 3 3
3 0 secunde OK. 3 3
4 0 secunde OK. 3 3
5 0 secunde OK. 3 3
6 0 secunde OK. 3 3
7 0 secunde OK. 2 2
8 0 secunde OK. 2 2
9 Depășit Limita de timp depășită 2 0
10 Depășit Limita de timp depășită 2 0
11 Depășit Limita de timp depășită 3 0
12 Depășit Limita de timp depășită 3 0
13 Depășit Limita de timp depășită 4 0
14 Depășit Limita de timp depășită 4 0
15 Depășit Limita de timp depășită 3 0
16 Depășit Limita de timp depășită 3 0
17 Depășit Limita de timp depășită 3 0
18 Depășit Limita de timp depășită 5 0
19 Depășit Limita de timp depășită 5 0
20 Depășit Limita de timp depășită 5 0
21 Depășit Limita de timp depășită 4 0
22 Depășit Limita de timp depășită 4 0
23 Depășit Limita de timp depășită 5 0
24 Depășit Limita de timp depășită 5 0
25 Depășit Limita de timp depășită 5 0
26 Depășit Limita de timp depășită 3 0
27 Depășit Limita de timp depășită 5 0
28 Depășit Limita de timp depășită 5 0
Punctaj total 22

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema joc16 face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.