#1804
ursulet
Ursuleţul Grizzlyuță are de parcurs zone de diferite altitudini, care sunt numere întregi. Atunci când trece dintr-o zonă în alta oboseala ursuleţului creşte cu o valoare egală cu altitudinea zonei în care trece. Să se determine zonele în care acesta acumulează oboseală maximă.
Concursul de Informatica "Spiru Haret" Targu Jiu, ed. I
Problema | ursulet | Operații I/O |
![]() ursulet.in /ursulet.out
|
---|---|---|---|
Limita timp | 1 secunde | Limita memorie |
Total: 16 MB
/
Stivă 8 MB
|
Id soluție | #57911690 | Utilizator | |
Fișier | ursulet.cpp | Dimensiune | 688 B |
Data încărcării | 30 Aprilie 2025, 13:27 | Scor / rezultat | 100 puncte |
ursulet.cpp: In function 'int main()': ursulet.cpp:11:17: warning: unused variable 'b' [-Wunused-variable] int a,n,p,u,b,k=0,pmax,kmax,dr,st; ^ ursulet.cpp:11:19: warning: unused variable 'k' [-Wunused-variable] int a,n,p,u,b,k=0,pmax,kmax,dr,st; ^ ursulet.cpp:11:23: warning: unused variable 'pmax' [-Wunused-variable] int a,n,p,u,b,k=0,pmax,kmax,dr,st; ^ ursulet.cpp:11:28: warning: unused variable 'kmax' [-Wunused-variable] int a,n,p,u,b,k=0,pmax,kmax,dr,st; ^ ursulet.cpp:38:10: warning: 'st' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] out<<st<<' '<<dr; ^ ursulet.cpp:38:21: warning: 'dr' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized] out<<st<<' '<<dr; ^
Test | Timp | Mesaj evaluare | Scor posibil | Scor obținut | ||
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | Exemplu | |
2 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
3 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
4 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
5 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
6 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
7 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
8 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
9 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
10 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
11 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
12 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
13 | 0 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
14 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
15 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
16 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
17 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
18 | 0.004 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
19 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
20 | 0.008 secunde | OK. | 5 | 5 | ||
Punctaj total | 100 |
www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:
Problema ursulet face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:
Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.