Detalii evaluare #57352105

Rezumat problemă

Se citește de la tastatură un număr natural de maxim 2 cifre. Să se afișeze pe ecran valori astfel: dacă numărul este mai mic sau egal cu 15 se va afișa pătratul valorii sale; dacă numărul este cuprins între 16 și 30 (inclusiv) se va afișa suma cifrelor sale; în caz contrar se va afișa produsul cifrelor sale.

Detalii

Problema calcul Operații I/O tastatură/ecran
Limita timp 0.1 secunde Limita memorie Total: 64 MB / Stivă 8 MB
Id soluție #57352105 Utilizator aursulesei gheorghe (aursulesei)
Fișier calcul.cpp Dimensiune 603 B
Data încărcării 27 Martie 2025, 09:48 Scor / rezultat Eroare de compilare

Evaluare


Mesaj compilare

calcul.cpp:1:1: error: stray '\305' in program
 Cerinţa

 ^
calcul.cpp:1:1: error: stray '\243' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
 Se citește de la tastatură un număr natural de maxim 2 cifre. Să se afișeze pe ecran valori astfel: dacă numărul este mai mic sau egal cu 15 se va afișa pătratul valorii sale; dacă numărul este cuprins între 16 și 30 (inclusiv) se va afișa suma cifrelor sale; în caz contrar se va afișa produsul cifrelor sale.

 ^
calcul.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\303' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\256' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\303' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\256' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:2:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:5:1: error: stray '\304' in program
 Programul va citi de la tastatură un număr natural cu cel mult două cifre.

 ^
calcul.cpp:5:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:5:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:5:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:5:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:5:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:7:1: error: stray '\305' in program
 Date de ieşire

 ^
calcul.cpp:7:1: error: stray '\237' in program
calcul.cpp:8:1: error: stray '\310' in program
 Programul va afișa o valoare conform descrierii din cerință.

 ^
calcul.cpp:8:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:8:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:8:1: error: stray '\233' in program
calcul.cpp:8:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:8:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:10:1: error: stray '\305' in program
 Restricţii şi precizări

 ^
calcul.cpp:10:1: error: stray '\243' in program
calcul.cpp:10:1: error: stray '\305' in program
calcul.cpp:10:1: error: stray '\237' in program
calcul.cpp:10:1: error: stray '\304' in program
calcul.cpp:10:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:11:1: error: stray '\304' in program
 Numărul citit este cuprins între 0 și 99, inclusiv
 ^
calcul.cpp:11:1: error: stray '\203' in program
calcul.cpp:11:1: error: stray '\303' in program
calcul.cpp:11:1: error: stray '\256' in program
calcul.cpp:11:1: error: stray '\310' in program
calcul.cpp:11:1: error: stray '\231' in program
calcul.cpp:1:1: error: 'Cerin' does not name a type
 Cerinţa

 ^
calcul.cpp:2:186: error: 'dac' does not name a type
 Se citește de la tastatură un număr natural de maxim 2 cifre. Să se afișeze pe ecran valori astfel: dacă numărul este mai mic sau egal cu 15 se va afișa pătratul valorii sale; dacă numărul este cuprins între 16 și 30 (inclusiv) se va afișa suma cifrelor sale; în caz contrar se va afișa produsul cifrelor sale.

                                                                                                                                                                                          ^
calcul.cpp:2:277: error: 'n' does not name a type
 Se citește de la tastatură un număr natural de maxim 2 cifre. Să se afișeze pe ecran valori astfel: dacă numărul este mai mic sau egal cu 15 se va afișa pătratul valorii sale; dacă numărul este cuprins între 16 și 30 (inclusiv) se va afișa suma cifrelor sale; în caz contrar se va afișa produsul cifrelor sale.

                                                                                                                                                                                                                                                                                     ^

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema calcul face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.