Detalii evaluare #56328397

Rezumat problemă

#4462 ashima

Se dă un șir A, ale cărui elemente sunt definite prin relația \( {A}_{i} = {i}^{k} \cdot {2}^{i} \) pentru orice 1 ≤ i, unde K este un număr natural dat. Elementele acestui șir se așează într-o matrice M, formată din L linii și C coloane. Ashima vă cere să răspundeți la Q cerințe de forma: \(l_1\ l_2\ c_1\ c_2\) : care este suma elementelor \(M_{i,j}\) din matricea M astfel încât \(l_1 \leq i\leq l_2\) și \( c_1 \leq j \leq c_2\)?

Detalii

Problema ashima Operații I/O ashima.in/ashima.out
Limita timp 1 secunde Limita memorie Total: 256 MB / Stivă 64 MB
Id soluție #56328397 Utilizator Ene Dumitru (ed)
Fișier ashima.cpp Dimensiune 5.42 KB
Data încărcării 13 Februarie 2025, 21:22 Scor / rezultat 100 puncte

Evaluare


Mesaj compilare

ashima.cpp: In function 'void addDiagonal(int, int, int, int)':
ashima.cpp:194:33: warning: 'endY' may be used uninitialized in this function [-Wmaybe-uninitialized]
     endPos = findPos(endX, endY);

                                 ^

Rezultat evaluare

Test Timp Mesaj evaluare Scor posibil Scor obținut
1 0.004 secunde OK. 2 2
2 0.016 secunde OK. 2 2
3 0.008 secunde OK. 2 2
4 0.016 secunde OK. 2 2
5 0.016 secunde OK. 2 2
6 0.02 secunde OK. 2 2
7 0.02 secunde OK. 2 2
8 0.024 secunde OK. 2 2
9 0.256 secunde OK. 2 2
10 0.44 secunde OK. 2 2
11 0.32 secunde OK. 2 2
12 0.448 secunde OK. 3 3
13 0.324 secunde OK. 3 3
14 0.496 secunde OK. 3 3
15 0.344 secunde OK. 3 3
16 0.544 secunde OK. 3 3
17 0.58 secunde OK. 4 4
18 0.608 secunde OK. 4 4
19 0.584 secunde OK. 4 4
20 0.64 secunde OK. 5 5
21 0.648 secunde OK. 5 5
22 0.66 secunde OK. 5 5
23 0.592 secunde OK. 2 2
24 0.62 secunde OK. 2 2
25 0.648 secunde OK. 2 2
26 0.636 secunde OK. 3 3
27 0.652 secunde OK. 3 3
28 0.68 secunde OK. 3 3
29 0.66 secunde OK. 2 2
30 0.632 secunde OK. 2 2
31 0.696 secunde OK. 2 2
32 0.704 secunde OK. 2 2
33 0.712 secunde OK. 2 2
34 0.724 secunde OK. 2 2
35 0.688 secunde OK. 1 1
36 0.708 secunde OK. 1 1
37 0.72 secunde OK. 1 1
38 0.74 secunde OK. 2 2
39 0.756 secunde OK. 2 2
40 0.76 secunde OK. 2 2
Punctaj total 100

Cum funcționează evaluarea?

www.pbinfo.ro permite evaluarea a două tipuri de probleme:

  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unui program complet
  • probleme la care rezolvarea presupune scrierea unei secvențe de program - câteva instrucțiuni, o listă de declarații, una sau mai multe funcții, etc.

Problema ashima face parte din prima categorie. Soluția propusă de tine va fi evaluată astfel:

  • Programul sursă este compilat folosind compilatorul corespunzător. Dacă în urma compilării se obțin erori sau avertismente, acestea sunt afișate în această pagină.
  • Dacă programul a fost compilat, executabilul obținut va fi rulat, furnizându-i-se unul sau mai multe seturi de date de intrare, în concordanță cu restricțiile specifice problemei. Pentru fiecare set de date se obține un anumit punctaj, în raport cu corectitudinea soluției tale.

Suma punctajelor acordate pe testele utilizate pentru verificare este 100. Astfel, soluția ta poate obține cel mult 100 de puncte, caz în care se poate considera corectă.