Exerciții

Căutare

Filtrare

?
exerciții corespund restricțiilor

Rezultate 83

Exercițiul #977

În secvențele de mai jos, notate cu S1, S2 și S3, toate variabilele sunt întregi, iar variabila n memorează un număr natural cu cel mult nouă cifre.

//S1
if(n==0) p=1; 
else 
  if (n%2==0) p=6; 
  else p=4;
//S2
p=1; 
for(i=1;i<=n;i++) 
  p=(p*4)%10;
//S3
p=1; 
for(i=1;i<=n;i++) 
  p=(p%10)*4;

Variabila p memorează ultima cifră a numărului 4n în urma executării, independent, a secvențelor:

Varianta 1

S1 și S2

Varianta 2

S1 și S3

Varianta 3

S2 și S3

Varianta 4

S1, S2 și S3

Subiect Bacalaureat 2018, sesiunea iunie-iulie, științele naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1060

Tablourile unidimensionale A și B au elementele: A=(2,20,25,36,50), iar B=(4,5,8,45,60). Indicați succesiunea de valori care pot fi, în această ordine, elementele tabloului obținut în urma interclasării lui A și B în ordine descrescătoare.

Varianta 1

(60,45,25,20,4)

Varianta 2

(60,45,8,5,4,50,36,25,20,2)

Varianta 3

(60,50,45,36,25,20,8,5,4,2)

Varianta 4

(60,50,45,36,25,8,20,5,4,2)

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1206

Indicați o expresie C/C++ care are valoarea 1.

Varianta 1

ceil(5.35)==floor(5.35)

Varianta 2

ceil(5.35)==floor(4.35)

Varianta 3

floor(5.35)==ceil(4.75)

Varianta 4

ceil(5.35)==ceil(4.35)

Teste antrenament Bacalaureat 2021 Clasa a IX-a

Exercițiul #1237

Tablourile unidimensionale A și B au valorile: A=(14,16,17,30,31) și B=(67,26,25,22,12). Indicați tabloul care se obține în urma interclasării lor în ordine crescătoare.

Varianta 1

(14,16,17,22,12)

Varianta 2

(14,67,16,26,17,25,22,30,12,31)

Varianta 3

(12,14,16,17,22,25,26,30,31,67)

Varianta 4

(14,16,17,30,31,67,26,25,22,12)

Teste antrenament Bacalaureat 2021 Clasa a IX-a

Exercițiul #1271

Variabilele întregi fa și fb memorează numărătorul, respectiv numitorul unei fracții. Indicați o secvență de instrucțiuni C/C++ care să memoreze în variabilele întregi sa și sb numărătorul, respectiv numitorul fracției obținute prin scăderea fracției menționate mai sus din fracția \(\frac{2020}{2021}\).

Varianta 1
sa=2020*fb-2021*fa; 
sb=fb*2021;
Varianta 2
sa=2020*(fa-fb); 
sb=fb*2021;
Varianta 3
sa=2020-fa; 
sb=fb*2021;
Varianta 4
sa=2020/fb-2021/fa; 
sb=fb/2021;
Subiect Bacalaureat 2021, sesiunea iunie-iulie Clasa a IX-a

Exercițiul #978

Se consideră două tablouri unidimensionale A și B: A=(21,18,14,11,4) , iar B=(46,17,14,8,3). În urma interclasării lor în ordine descrescătoare se obține tabloul cu elementele:

Varianta 1

(46,18,14,11,4)

Varianta 2

(46,21,17,18,14,14,8,11,3,4)

Varianta 3

(46,21,18,17,14,14,11,8,4,3)

Varianta 4

(46,21,18,17,14,14,8,11,4,3)

Subiect Bacalaureat 2018, sesiunea iunie-iulie, științele naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1061

Variabila x este de tip întreg. Indicați valoarea maximă din intervalul [0,102) pe care o poate avea x, astfel încât expresia C/C++ sqrt(x)==floor(sqrt(x)) să aibă valoarea 1.

Varianta 1

1

Varianta 2

9

Varianta 3

81

Varianta 4

99

Subiect Bacalaureat 2020, sesiunea iunie-iulie, Științele-naturii Clasa a IX-a

Exercițiul #1205

Tablourile unidimensionale A și B au valorile A=(18,15,9,5,1) și B=(40,15,13,4,1). Pentru a determina al 5-lea element obținut în urma interclasării tablourilor în ordine crescătoare, se compară elementul cu valoarea xa din A cu elementul cu valoarea xb din B. Indicați valorile lui xa și xb.

Varianta 1

xa=5 și xb=4

Varianta 2

xa=5 și xb=13

Varianta 3

xa=9 și xb=4

Varianta 4

xa=9 și xb=13

Teste antrenament Bacalaureat 2021 Clasa a IX-a

Exercițiul #1238

Variabilele x și y sunt de tip întreg. Indicați o instrucțiune ce realizează o prelucrare echivalentă următoarea.

x=-abs(y);
Varianta 1
if(x<0) x=-y; 
else x=y;
Varianta 2
if(y<0) x=y; 
else x=-y;
Varianta 3
while(y>0)
{ x=x*x; y=y-1;}
Varianta 4
while(y>0)
{ x=x*y; y=y-1;}
Teste antrenament Bacalaureat 2021 Clasa a IX-a

Exercițiul #1273

Șirul lui Fibonacci are termenii 1, 1, 2, 3, 5, 8 ….

În secvența C/C++ de mai jos toate variabilele sunt de tip întreg.

while(x>0) 
{ z=y-x; 
  y=x; 
  x=z; 
} 
if(.........)z=1; 
else z=0;

Indicați expresia care poate înlocui punctele de suspensie, astfel încât, în urma executării secvenţei obținute, variabila z să aibă valoarea 1 dacă numerele nenule memorate inițial în variabilele x și y (x<y) sunt termeni consecutivi ai șirului lui Fibonacci, sau valoarea 0 altfel.

Varianta 1

x==0 || y==1

Varianta 2

x==1 || y==0

Varianta 3

x==0 && y==1

Varianta 4

x==1 && y==1

Subiect Bacalaureat 2021, sesiunea iunie-iulie Clasa a IX-a